Som medlem af Foersum Borgerforening har du mulighed for at låne nogle af de ting, som foreningen råder over.

Ønsker du at låne borde, stole, flagstænger m.m. (undtagen service) skal du rette henvendelse til David Mogensen, tlf. 20 20 32 28

Ønsker du at låne service, skal du rette henvendelse til Gitte Dideriksen tlf. 22 83 30 87

Foreningen forebeholder sig dog førsteret til at bruge udstyret ved egne arrangementer.

Det er gratis for medlemmer at låne borde, stole m.m.

Udlån er kun til private arrangementer, og ikke til tredjemand.

Borgerforeningen har i 2013 modtaget 20.000 kr. fra TuborgFondet og 5.000 kr. fra NordeaFonden til indkøb af borde og stole.

• 14 borde
  • 84 stole
  • Opbevaring- og transportsvogn til borde/stole
  • Plade-grill (380 V)
  • Lyskæder med klare pærer til æresport
  • Pælebor, Ø13 cm
  • 6 flagstænger m/ flag
  • Service til 80 personer (vinglas, vandglas, middagstallerken, dyb tallerken, kagetallerken, kop, underkop og bestik)

Ved evt. skader skal David Mogensen eller Gitte Dideriksen kontaktes, og det ødelagte skal erstattes til indkøbspris.

Særligt i forbindelse med Sankt Hans:

Hvis man gerne vil afholde den fælles Sankt Hans-aften for hele sognet, men ikke har lokalerne til det, vil Borgerforeningen være behjælpelig med leje af telt. Hvis du/I ønsker at afholde Sankt Hans, kontakt venligst bestyrelsen.

Foersum Borgerforening  | foersumborgerforening@gmail.com